Diskuse

Nickobraní, aneb Sbohem a dík za všechny ty banány...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

stepulka

1. 11. 2012 8:46
...pobavilo...

A to velmi R^:-)

0 0
možnosti

strycek-Joe LLC

1. 11. 2012 0:05
Super

s přehledem napsáno R^

0 0
možnosti

taras

31. 10. 2012 22:28
No tak vidíte to,

moji malí Husákovo drobečci, nebude vám nakonec strejda Taras chybět?

0 1
možnosti

vyku(tá)lený medvěd CDN

31. 10. 2012 22:30
Re: No tak vidíte to,

Si upad naznak z jahody, ne? ;-D Kde nás najdeš víš, jsou toho plné diskuze iDnes, teda, když to Patrik a jeho squadra azzura nestihli smazat, tak se přijď přesvědčit, jak moc nám chybíš ;-D

2 0
možnosti

Květákovo vzteklé boa

31. 10. 2012 22:10
Taras zůstane tady, ZDE i na terase komplet sám.

Co taky s hnusným bolševikem. ;-DRv

6 0
možnosti

taras

31. 10. 2012 22:16
Re: Taras zůstane tady, ZDE i na terase komplet sám.

Ano, a pak se tady roztáhnu a řeknu: "Všechno, všecičko je tady moje... uáááá!"

0 0
možnosti

_-1-_

31. 10. 2012 21:41
Ano, je to tak ...............

mně na tom celém nejvíce vadí, že tímto krokem necitlivě zpřetrhali stovky, či tisíce vztahů. Sice byly virtuální, ale přeci jen někdo s někým plul na stejné vlně, nebo naopak se potýkal s názorovými protivníky. Když si představím tu fotbalovou diskuzi, která má více jak milion a půl příspěvků, tak je mi jich trochu líto. ..... Něco se tady celé roky "budovalo" a teď je to zničeno.

PS: pro mne osobně je zajímavé sledovat, jak se chovají někteří názoroví oponenti. Např. Strejda Joe jede při protestech na stejné vlně se svými oponenty ..... a "bulba" se chová jako ještě větší buran, než za kterého jsem ho měl.

S tebou se neloučím, sejdeme se pod novou září.

7 0
možnosti

taras

31. 10. 2012 21:59
Re: Ano, je to tak ...............

Ano buran je správná charakteristika, jsem na své buranství dokonce svým způsobem hrdý, změkčilý závisláku na iDnes..

2 0
možnosti

captain cook

31. 10. 2012 21:23
tarasi, nejsem Husakovo dite

a na stadnost me neuzije, protoze jsem uz pred mnoha lety zvolil individualitu a zivot v zapadni demokracii radsi nez sikanu socijaaalistickeho kolektivu.

Proto take nesouhlasim se zmenami, ktere se tu od zitrka chystaji. Pozadovani ID pro diskuzi na docela obycejnem foru jednoho deniku v male kotline stredni Evropy je nesmysl a porusovani osobniho soukromi, ktere smrdi totalitou.

-

Vam, uplakanym rudym manickam, kteri jste si vydupali zruseni anonymity diskuteru, zrejme nejvic vadi oponujici nazory pod vasimi blogy a chcete mit pravo po socijaaaalisticku smazat vsechno, co nevyhovuje vasi ideologii. No tak si to uzijte.:-P

 Svemu nicku, ktery jsem si urzel od zacatku 2006, tak davam sbohem a vsem kolegum diskuterum, kteri se na to divaji podobne, take.

2 0
možnosti

taras

31. 10. 2012 21:55
Re: tarasi, nejsem Husakovo dite

Ono je to trochu poznat, kapitáne, sklerotizující procesy jsou mršky. Jak jsem asi mohl, pokud jste rudou máničkou myslel mne, vydupat si zrušení anonymity, když se mě na to nikdo neptal?

Názory oponentů mi nevadí a s výjimkou jednoho šíleného a hnusně sprostého kandského emigranta (Sandwalker alias obr Koloděj) jsem na svém blogu, kde mám mazací právo, nikoho nesmazal.

.

Co se emigrace týká, tak tam vám trochu závidím, neměl jsem odvahu udělat svého času, před desítkami let a za příznivých okolností, ten rozhodující krok. I když to v emigraci není jednoduché, to je jasný, tak by to z dlouhodobého hlediska bylo správné rozhodnutí, i dnešním pohledem.

0 0
možnosti

taras

31. 10. 2012 18:26
Ta hysterie,

kterou už měsíc pilně pěstují zejména diskutéři z řad tzv. Husákových dětí, ta doslova zavání stádností, fotbalistickou a hokejistickou pseudoemotivností, nezralostí diskutujících a jejich dementním žebříčkem hodnot. Doslova z vás táhne ta kolektivní výchova v dětství, tragická občanská výchova, céčkařství, sklon k šikanování těch, co neplují s proudem.

.

Pokud vám nebude nová podoba diskuzí vyhovovat, tedy odejdete, to je jasné, proč ale ty telenovelní pindy? A vytváření jakýchsi zcela neperspektivních fór, ve kterých vám bude chybět to hlavní: témata, vyhraněné názory, podložené znalostmi, přehledem, inteligencí. Sami je přinést nedokážete, to je jasné.

Samozřejmě, že odejdu také, pokud počet přečtení mých článků poklesne pod určitou (moji) interní hranici. Ale abych z toho dělal mýdlovou operu, to by mě tedy nenapadlo.

1 0
možnosti

Bouše

31. 10. 2012 18:28
Re: Ta hysterie,

Ty nám taky můžeš ... :-/ Rv

16 0
možnosti

Deratizátor vulgo Krysařík

31. 10. 2012 18:24
Ehm, taky s troškou do mlýna....

Redakci zřejmě není po vůli, že si někteří z nás dovolili kritizovat upadající úroveň jejich novinařiny a jistě také přispělo to, že se mezi mnohými duskutéry probírali a řešily témata, o kterých je v této zemi a hlavně na tomto serveru zakázáno diskutovat.

Přes ty občasné půtky a šarvátky to bylo fajn. Jako když něco umírá.

Ale třeba z popela vzejde bájný Fénix a dojde k obrození.

Tak zase někdy a někde....

3 0
možnosti

fcelka maja

31. 10. 2012 18:15
Tak rychle, než mi přistřihou křidýlka.

Loučím se s banánologem, jehož jméno zdobí vykřičník. Žijte blaze!

3 0
možnosti

jistě, pane ministře

31. 10. 2012 18:41
Re: Tak rychle, než mi přistřihou křidýlka.

VVV

0 0
možnosti

tantemici

31. 10. 2012 18:09
Vše jste řekl, tedy napsal. A skvěle. Amen.

Snad se, přátelé, někde najdeme. Známá jména a nicky ráda uvidím. Hezké dny přeju všem!

5 0
možnosti