Fotoplky

Bedřich Havlíček

Pražské jaro po odborářsku (fotoplk)

Tento způsob jara zdá se mi poněkud nešťastným, to radši přiznám hned na začátku. Nemám nic proti odborářům, mám jen výhrady proti jejich používání tímto způsobem.

22.4.2012 v 16:27 | Karma článku: 19.13 | Přečteno: 974 | Diskuse

Bedřich Havlíček

Black Hole (fotoplk)

Fotografování vesmírných těles není jen tak - takové těleso nepostojí, furt někam spěchá, a "sýýýr" z něj nevymáčknete, kdybyste se rozkrájeli. A tak jsem se tomu zatím vyhýbal.

5.3.2012 v 21:32 | Karma článku: 14.11 | Přečteno: 998 | Diskuse

Bedřich Havlíček

... trochu ledu po obědu - fotoplk

Když chce obyčejný člověk (já) psát verše (viz nadpiz), musí něktrá slůvka trochu přitesat, aby pasovala - no, já na to jdu spíš s motorovou pilou...

13.2.2012 v 15:37 | Karma článku: 28.25 | Přečteno: 2186 | Diskuse

Bedřich Havlíček

Přišel k nám bílý... ehm... fotoplk

Tak konečně jsme se i my dočkali bílého nadělení - sice poskrovnu, ale je to regulérní sníh, který místy dokonce zůstal bílý i druhý den. A tak spěchám podělit se o tu novinu pěkně zatep... za studena, a podat svědectví přímo z terénu.

11.2.2012 v 12:24 | Karma článku: 13.56 | Přečteno: 1045 | Diskuse

Bedřich Havlíček

Lomy a reflexy - fotoplk

... na Starém Bělidle bylo lautr h... prostě venku pršelo, a fotit hromádky rozbředlého sněhu není nic pro mě, zvlášť když je to spojeno s vytrvalým kapáním za krk a dotěrným větrem.

23.1.2012 v 10:47 | Karma článku: 20.37 | Přečteno: 1129 | Diskuse

Bedřich Havlíček

Děvka v noci - fotoplk

Karel Kryl kdysi v jednom rozhovoru přirovnal Prahu k děvce - nádherné pětadvacetilé štětce, co se dává za bůra... i tady se trefil. Praha sice od té doby trochu vyzrála, i ta cenová kategorie už je jiná, ale v tom podstatném zůstává stejná.

12.1.2012 v 13:59 | Karma článku: 18.71 | Přečteno: 1818 | Diskuse

Bedřich Havlíček

Po kolena v Praze - fotoplk

Silvestr se pěkně vyslunil, a tak nezbývalo než vyrazit na Letnou. Při té příležitosti jsem se rozhodl vyzkoušet tu delší trubku, co mi přibalili k foťáku, a výsledek se brzy dostavil - pokazil jsem si iluzi, že Praha je velké město...

9.1.2012 v 20:18 | Karma článku: 16.61 | Přečteno: 823 | Diskuse

Bedřich Havlíček

Město duchů aneb kouzlo dlouhých časů - fotoplk

Před nedávnem jsem se holedbal, že fotografování dnes, v době, kdy fotoaparáty mají IQ srovnatelné se svými majiteli (ty levnější), mě prostě nebaví - všechnu práci za vás udělá automatika, na prťavou kratičku se vejdou tisíce snímků, a tak stačí zavelet: krátkými dávkami PAL...

28.12.2011 v 9:48 | Karma článku: 19.59 | Přečteno: 1117 | Diskuse
Počet článků 103 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1780
... sátiletý vývojář už víc než půlstoletí žasnoucí nad tajemstvími vesmíru, nestranný, nemastný, ale politikou zmítaný proti své vůli