Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bezvadné vzpomínání. Těžký časy, ale v něčem krásný.

0 0
možnosti
Foto

Jéžiš, kde jsou ty časy? Nelegální burzy s Elpíčkama, policajti, estébáci, zátahy. Dnes si člověk zajde do krámu a koupí si cokoliv. 

Tak nějak ta muzika měla jiné dimenze. Božskej Kája byl shit. Muzika se dělila na muziku a na komerci a bylo to tak nějak přehledné.

Když jsme zkusili hrát nějaké nové styly, už tam byli chlupatí a prudili a zakazovali.

3 0
možnosti

P25e30t91r 72S45k16á54l64a

6. 12. 2013 12:17

Tak to bylo opravdu dobrýR^

0 0
možnosti
Foto

;-)Páni, krásně jste se veřejně podělil o svůj soukromej názor. Úplně slyším toho Vašeho bubeníka.;-DR^R^R^

0 0
možnosti

super... pamatuju jak jsem u taboraku spustil. Spent my days with a woman unkind, Smoked my stuff and drank all my wine.....  pripadal jsem si jako boric vesmiru a fakt... ozval se pistivy hlas to snad nemyslis vazne... souska vychovatelka nemela vztah k led zepplin pry pasuji v kytarách drogy tvrdila... později jsem zjistil ze nerozlisovala mezi kapelama ale proste vischni ti divni brali drogy a zrali deti... navíc jsem uz v tech dobach mival vlasy do pul pasu...

2 0
možnosti

co dodat...LZ to je proste vse z rockove hudby, nejlepsi z nejlepsich a jsem rad, ze jsem v devadesatych videl aspon Voice and Guitar

0 0
možnosti

L25u86b72o67š 57O42t92t

6. 12. 2013 8:43

Díky, moc hezkýR^

0 0
možnosti

Moc pěkný, souhlas i s tím, že vyprodávali koncert za pár hodin, před časem jsem si poslouchal na youtube jak Jimmy Page vzpomínal, jak se s nimi setkal Elvis: "Chtěl prostě poznat skupinu, která vyprodá koncert ještě rychleji než on."  V USA měli stejného manažera, tak to nebyl problém, a bylo kolem toho moc úsměvných poznámek, líbilo se mi třeba jak je Elvis pozval na svůj koncert, a jednu píseň přerušil s tím, že tam bylo cosi falešně a tak to musí dát znovu, jinak to nejde - když jsou tady s náma Zeps;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1780x
... sátiletý vývojář už víc než půlstoletí žasnoucí nad tajemstvími vesmíru, nestranný, nemastný, ale politikou zmítaný proti své vůli