Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Posílám karmu za milou vzpomínku na dobu, kdy nejít v neděli na čaje bylo, jakoby ani neděle nebyla... Stejně to byla zlatá éra -  k Uriášům Led Zeppelin, Deep Purple... díky

0 0
možnosti
VK

Skvely clanek a mam taky jednu poznamku o jednom obecne sirenem omylu. Black Sabbath nebyli nikdy satanisti. Ono to bylo takove image a navic kdyz Ozzymu zacali rikat prince of darkness ovsem kdyz se zaposlouchate do textu a celkoveho smerovani tak sice o satanovi a carodejnicich zpivali ovsem nikdy ne ve smyslu pozitivnim. Ostatne, skladba Black Sabbath, kde v refrenu Ozzy zpiva please god help me, ta svedci sama o sobe. To ale jen tak na okraj, protoze jsem si vzpomel na nejake silence, kdyz meli Sabati koncert v Bratislave pred lety, tak se nejaka cirkevni smecka snazila koncert zrusit a kdyz se jim to nepovedlo, tak si pronajali salonek na stadione a tam se modlili aby vypadla elektrina. Docela vesela prihoda.

0 0
možnosti
Foto

Jen malá poznámka na okraj: snímače, které používaly i Jolany, měly tak špičkovou úroveň, že je používali na svých kytarách i Beatles. Vyráběly se někde ve Lnářích, nebo blízkém okolí, možná Horažďovice, už si nepamatuji.

0 0
možnosti
Foto

Jinak: BS jsem ještě kupovával na černých burzách, občas to rozehnali poliši. A zapomněl jsem přidat: R^

0 0
možnosti
VV

Moc pěkně podané. Karma

0 0
možnosti
Foto

Když jsem si Paranoid poprvé po letech pustil z plotny, kterou jsem koupil v Brně v 80tých letech na černém trhu pod divadlem... nestačil jsem valit oči, kolik je v té písničce zvuků a tonů, které jsem na padesáté kopii na kotoučáku jako kluk...neslyšel ;-DR^

0 0
možnosti
JK

R^ Poslouchám dodnes. Pamatuji na rozhlasovou stanici Větrník, která byla zaměřená na tento žánr. :-)

0 0
možnosti
LS

To jo, naladit ve 20:30 větrník, (myslím to uváděl Miloš Skalka) a poslouchat sabaty a zepeliny, to byla moje nejoblíbenější páteční činnost. Jéé to byly časy.

0 0
možnosti
LS

Pěkný článek a souhlas, že s příchodem R.J.Dia se tajemno Sabbatů, nějak vytratilo. Jejich první deska a hned i první skladba Black Sabbath, je pro mne nepřekonatelná a nahání mi husí kůži dodnes.

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1780x
... sátiletý vývojář už víc než půlstoletí žasnoucí nad tajemstvími vesmíru, nestranný, nemastný, ale politikou zmítaný proti své vůli