Diskuse

Proč jsem volil Zemana

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M52i17l77a39n 30V97e73l78k13ý

16. 4. 2013 15:06

Vzhledem k tomu, že nemůžeš odpovídat ..... bych s tebou rád rád podiskutoval o tvé dlouhé blogerské pauze ...... lenochu

Takhle si práci blogera opravdu nepředstavuji. Prostě sis to u mně polepil. Před pár roky bych bez obav napsal, že sis to nejenom jen polepil, ale polepils to hnědě na útržky Rudého práva ...... asi tak

_-1-_

2 0
možnosti
Foto

Stručné a výstižné jako vždy R^ 

Po pravdě jsem si myslel během čtení, jak Ti to natřu něčím takovým, že "konečně jsi pochopil, kdo má pravdu", ale vzal jsi mi vítr z plachet tím, nemáš účet :-/ Ale musí tě svrbět občas prsty a ne že ne :-)

1 1
možnosti

Docela výstižný. Vcelku souhlasím.....prostě teď už jen:

"Kostky jsou vrženy............."

2 0
možnosti

Tak jste volil Zemana. No a co. Nechápu ale to věčné obhajování se. I nevolit je volba. Vy jste volil a současnost, ani budoucnost se nebude ptát proč. Tak si teď Miloše užívejte. :-)  Ačkoliv ať on udělá cokoliv špatného, Karel by to udělal minimálně o 200 - 300% hůř. Rv

0 1
možnosti
Foto

Vůbec Vám neberu Vaši volbu, ale z Vašeho pohledu by bylo možné říci, že třeba báťuška Džugašvili byl celkem dobře čitelný, případně i Adolf. /tím nesrovnávám Vámi zmíněné protagonisty se zmíněnými zrůdami/.

1 1
možnosti

P58e71t55r 80S50k63á43l31a

16. 4. 2013 9:24

Volil jsem sice v té nelehké volbě jinak, ale Vaším argumentům rozumím. A pobavil jste mě ukázkou z "tvorby" diskutéra Macka. Tolik sebereflexe bych od něj opravdu nečekal.

3 0
možnosti

Luxe považujete za osobnost? Co prosadil? Pouze lavíroval mezi pravicí a levicí a hledal prospěch pro svou stranu.

Co konkrétního prosazoval Lux oproti tomu, co neprosazovali jiní? Havel nebo Klaus, ti něco prosazovali: Havel například EU jako modlu všeho dobrého, Klaus byl zarytý euroskeptik, ale šli za tím. Je věcí názoru, komu z nich dáváme za pravdu (například já dávám za pravdu Klausovi), ale prostě něco prosazovali. Luxovo působení v politice se omezilo pouze na mocenský boj.

4 0
možnosti

Sofiinu volbu jsem četla už dávno, ale ten člověk který jí dal vybrat to udělal proto, že se mu líbila, myslel si, že jí dělá nějaké dobrodiní (tak jsem to aspoň pochopila).

0 0
možnosti

Vše nejlepší k jmeninám. Hodně zdraví, rodinné, osobní i pracovní spokojenosti.

0 0
možnosti