Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Levicovy.Pravnik

31. 10. 2012 15:27
Cenzorům se nechce mazat příspěvky

tak to vyřelřili lišácky, .ale zajímavé, že na moje nevhodné příspěvky nezapoměnli nikdy. Asi mají na mě napíchnutý nějaký sledovač

4 0
možnosti
PD

Glock Mark XXVI

31. 10. 2012 15:34
Re: Cenzorům se nechce mazat příspěvky

To nic, nejste sám.

3 0
možnosti
P

papaya.

31. 10. 2012 15:18
takže poslední zvonění ?

taky díky za banány ... a skromně i za papáje, bude od zítřka o něco víc času, njn :-):-P

6 0
možnosti
H

habit-.!..

31. 10. 2012 15:47
Re: takže poslední zvonění ?

... ještě nevím, možná sem ještě někdy něco plácnu, ale jinak už jsem se přestěhoval...:-)

2 0
možnosti
MK

taras

31. 10. 2012 15:17
Je to samozřejmě vaše věc,

jestli zůstanete nebo ne, mně ale ten ohlášený odchod zavání pozérstvím. Proč nepočkat na skutečné důsledky redakčního opatření?

.

Věta "Předkládáme tady čtenářům duševní stolici, a pak stojíme pyšně jako batole nad plným nočníkem a dychtíme po uznání." se mi silně nelíbí. Předkládám své názory, snažím se o ke čtenáři přívětivou formu, jsem rád, když se to někomu líbí nebo to vyvolá oponenturu. Bohužel - valná část těch diskutérů, kteří už měsíc vyjou, že odejdou (a myslí si, jaká to bude společenská ztráta), to jsou ti jednovětní pětislovní nadávači, kteří NiKDY nepřispějí vlastní myšlenkou, jiným názorem s argumentem. Proč? Nemají na to. Tedy ať táhnou, zaplaťpánbůh. Pokud s nimi odejdou i ti s opačným přístupem, bez rozdílu politického zabarvení, to bude škoda. Ale na druhé straně - škoda je, když vám chcípne slepice.

Miroslav Kodet

2 0
možnosti
PD

Glock Mark XXVI

31. 10. 2012 15:33
Re: Je to samozřejmě vaše věc,

Jak milý odsudek od člověka, který se chlubil tím, že na blozích nemůže diskutovat, protože má 9 smazaných vulgarit a tak tu desátou nemůže napsat.

13 0
možnosti
BM
Co naděláme

Redakce trvá na svém, třebaže drtivá většina diskutérů byla proti. Zkrátka lidi jí nezajímají. Takže Sallyna končí a místo nastoupí její páníček-Sallyna je totiž pes........

Takže zítra to již bude nudné lidské jméno a příjmení..... Ach jo.......

1 0
možnosti
F

FAOW13

31. 10. 2012 15:15
Re: Co naděláme

A co nám brání jít jinam? Vůbec nic!!!! A já si tam už i svůj nick zaregistroval!

0 0
možnosti
B

batoh

31. 10. 2012 15:04
Pěkně napsáno

tahle formulace je podle mně skvělá:''Nick, to jsou naše duševní pantofle, do kterých se přezouváme, abychom si odpočali od těsné a nepohodlné všednodenní identity.'' Ahoj všichni.

14 0
možnosti
H

habit-.!..

31. 10. 2012 15:17
Re: Pěkně napsáno

... dík, ahoj...:-)

0 0
možnosti
S

Smrť

31. 10. 2012 14:55
Prfektní článek

Díky za něj i a ty předchozíR^.

6 0
možnosti
H

habit-.!..

31. 10. 2012 14:58
Re: Prfektní článek

... dík za návštěvu... a dík že se nepotkáváme osobně...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

V72í95t 25H75a57s39s85a61n

31. 10. 2012 14:51
Pokud si za něčím stojím, jsem ochoten se pod to podepsat

V minulosti tu často padlo na přetřes to, že kdo zavírá diskuse je "srab". - Nemusí tomu tak být ve všech případech. Já sám jsem je svého času zavíral, jelikož jsem na komentáře některých řekneme inteligencí méně obdařených jedinců, neměl náladu.

- Pokud si za svým názorem stojím, jsem ochoten se pod něj podepsat.

- Habite, proto je u mě spíš srab ten, kdo někomu anonymně vynadá a není se schopen se pod to ani podepsat. Rv VH

2 0
možnosti
H

habit-.!..

31. 10. 2012 14:56
Re: Pokud si za něčím stojím, jsem ochoten se pod to podepsat

... já se nepotřebuji realizovat tady na diskusi, protože k opravdu seriozní diskusi je tady důvod jen velmi zřídka... jak už jsem napsal, já sem chodím relaxovat...teda chodil jsem...

6 0
možnosti
PD

Glock Mark XXVI

31. 10. 2012 14:51
Sbohem a díky za ryby!

Jdu si taky stopnout nějaké Vogony. ;-)

2 0
možnosti
H

habit-.!..

31. 10. 2012 14:57
Re: Sbohem a díky za ryby!

... vogonům bych se vyhýbal, ti se stěhujou sem...:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1780x
... sátiletý vývojář už víc než půlstoletí žasnoucí nad tajemstvími vesmíru, nestranný, nemastný, ale politikou zmítaný proti své vůli