Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ottis300

12. 10. 2012 18:07
Tak raději už nic nepiště nebo zase spustíte

nějakou lavinu.:-)

0 0
možnosti
TS

Blábolivý Brod

12. 10. 2012 16:57
Dobře, vy! :D

Víte, když mi bylo asi 20, koukala jsem s jedním americkým kamarádem na Oscary a divila se, jaktože vyhrávají takový kraviny, když se natočilo tolik dobrých filmů. A on mi tenkrát řekl: "O vítězovi nerozhoduje kvalita filmu, ale současná aktuálnost a politická korektnost." Tím jsem ztratila iluze o Oscarech. Asi jsem přišla i o ty o Nobelovce... Každopádně přeju pěkný víkend ;-)

1 0
možnosti
VK

kral

12. 10. 2012 16:16
No ja si myslim

Ze nasi mili Norove nastavili cestu velice zajimavym zpusobem. Ocekavam, ze pristim vitezem bude hrdinny bojovnik proti zlu, president Iranu Ahmadinedzad.

0 0
možnosti
JR

Smoking Lilly

12. 10. 2012 18:16
No ja si myslim, ze az prijde Aretta, rekne:

.....uaaa, novy Havlicek. Ja nejdriv musim zjistit, jak moc Vam ti Norove jdou na nervy;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1780x
... sátiletý vývojář už víc než půlstoletí žasnoucí nad tajemstvími vesmíru, nestranný, nemastný, ale politikou zmítaný proti své vůli