Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HDPI

Hijo De Puta II

6. 3. 2012 18:42
Kvalitka...

;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
EL

esex

6. 3. 2012 8:04
::

0 0
možnosti
EL

esex

6. 3. 2012 8:06
Re: ::

a safra :-) ... vyklad dvou dvoutecek = me dvojnasobne zklamani, ze je pro vas dane tema jiz vycerpane a pritom jste na prvni pohled talentovany vesmirny fotograf!!

0 0
možnosti
LW

luwi

6. 3. 2012 7:49
YES!

Je mi cti, ze jsem Vas takto inspiroval a zaroven me "stve", ze me nenapadlo tu cernou diru vyfotit jako prvni.

To je holt rozdil mezi kreativnim profikem a jen zirajicim amaterem. R^

0 0
možnosti
H

habit-.!..

6. 3. 2012 9:27
Re: YES!

... nic si z toho nedělejte, ve vesmíru toho ještě je...:-)R^

0 0
možnosti
KV

_-1-_

6. 3. 2012 7:41
cerna dira je krasna, symetricka, nikde na ni nic neprecniva a nic nevykukuje

... ale ty fotky jsou katastrofalni .... ze jsi spravne neodhal vzdalenost by se dalo pochopit, ale ze jsi nepouzil stativ, to je neodpustitelny amaterizmus .... fotky jsou rozostrene a rozmazanane ..... zato ja budu ostry a rozmaznu to ......zmrsilsije!

1 0
možnosti
H

habit-.!..

6. 3. 2012 9:26
Re: cerna dira je krasna, symetricka, nikde na ni nic neprecniva a nic nevykukuje

... náhodou ta poslední se povedla... a ta třetí taky ujde... v místních poměrech...

0 0
možnosti
PM

ptasek

6. 3. 2012 7:04
Привет из товарищей

Дорогой друг, спасибо за фантастические фотографии и удивительные популяризации науки.

С уважением

Ваш В.T.Нейтринов

Ваш В.T.Нейтринов

0 0
možnosti
PM

ptasek

6. 3. 2012 7:08
Re: Привет из товарищей

k sožaleniju ošibka v sistěmě :-P

0 0
možnosti
RZ

krabicoidni_krabice

6. 3. 2012 0:10
SUPER!

Oceňuji fantastické fotky, špičkovou práci s Photoshopem (to se hned pozná profesionál) a mistrný výběr místa. Jedna z fotek se mi zdá trochu přeostřená, ale možná je to jen můj pocit. Tak krásnou černou díru jsem neviděl ani v Encyklopedii vermíru, možná v Leu. Kdybyste tu třetí fotku od konce někam vystavil ke stažení ve větším rozlišení ke stažení, rád bych si si vytiskl a dal do do rámu v kanceláři, to by panečku klienti koukali! Díky za nádherné fotky! R^V;-D;-D;-D

0 0
možnosti
H

habit-.!..

6. 3. 2012 9:29
Re: SUPER!

... mohu zaslat originál v 15MPx rozlišení - bohužel jsem to neukládal do RAW, takže možnosti úprav jsou trochu omezené - i tak si troufám tvrdit, že jsem z tématu vytěžil, co se dalo...:-)

0 0
možnosti
J

Jenset

5. 3. 2012 23:19
Husty!

To je dokonaly! :-) Dekuju moc za clanek, uprimne jsem se zasmal.

Zejmena je to dalsi material proteoreticke fyziky - cerna dira je cerna i na negativu :D. Luxusni napad :-)

0 0
možnosti
H

habit-.!..

5. 3. 2012 23:26
Re: Husty!

... aspoň mají místní vědátoři co vysvětlovat...

:-)

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

5. 3. 2012 23:15
Mně se líbí

zejména Black Molly na dně Mariánského příkopu a Portrét saze v zaslepeném komínu. Anihilovaný foton těsně za okrajem vesmíru taky docela ujde :-);-)

0 0
možnosti
H

habit-.!..

5. 3. 2012 23:25
Re: Mně se líbí

... v Mariánském příkopu je na mě moc světla - já fotím nejradši tmu...

:-)

0 0
možnosti
PK

dolch

5. 3. 2012 23:04
Není to špatné

ale myslím si, že jste trochu podváděl. Prozradila Vás ta detekce obličejů na druhé fotce. Ve skutečnosti jste nefotil černou díru, ale čtyři černochy v tunelu :-)

0 0
možnosti
H

habit-.!..

5. 3. 2012 23:09
Re: Není to špatné

... no... trochu jsem si zapodváděl, to je pravda - ano, bylo to v tunelu, ale nebyli to černoši - jednoznačně to byla černá díra, a zmizelo v ní skoro čtvrt kilometru signalizačního kabelu... tu gravitaci bych vám přál vidět...;-D

0 0
možnosti
T

twigy

5. 3. 2012 22:38
jj

pamatuji, jak obrovské oblibě se těšily pohlednice, posílané tehdy ze "západu" (cca 1980 +), na kterých byl vyobrazen třeba Heidelberg v noci, ... tyhle snímky jsou jako kdyby jim z oka vypadly a přitom ty vaše jsou z tak obrovských dálek,...tomu já říkám technický pokrok ... kam se hrabe Bittner,...to se nedá srovnat :-):-):-)

0 0
možnosti
H

habit-.!..

5. 3. 2012 23:05
Re: jj

... přiznám se, nejsem tak úplne originální, tohle jsem taky fotil v noci...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1780x
... sátiletý vývojář už víc než půlstoletí žasnoucí nad tajemstvími vesmíru, nestranný, nemastný, ale politikou zmítaný proti své vůli